Rafinera Bulut Mutfak 25 markaya ulaştı

Rafinera Bulut Mutfak 25 markaya ulaştı

Bulut mutfak sektörünün öncü şirketi Rafinera Cloud Kitchen (RCK), 9 yeni markasıyla birlikte, aktif marka sayısını 25’e yükseltti. Yeni markalar arasında dönerden pizzaya, sokak lezzetlerinden salataya kadar pek çok farklı...

Bulut mutfak sektörünün öncü şirketi Rafinera Cloud Kitchen (RCK), 9 yeni markasıyla birlikte, aktif marka sayısını 25’e yükseltti. Yeni markalar arasında dönerden pizzaya, sokak lezzetlerinden salataya kadar pek çok farklı tad yer alıyor. Paket servis aracılığıyla tüketiciye hızlı ve sıcak ulaştırılan RCK ürünlerinde, maliyet avantajının yanı sıra kalite ve lezzet her zaman ön planda tutuluyor. Müşterilerine online platformlar üzerinden ulaşan RCK sistemi, merkezi mutfak ve bu mutfağa bağlı çok sayıda uydu mutfaktan oluşuyor. Merkezde ön hazırlığı yapılan yemekler, uydu mutfaklarda son dokunuşları yapılarak tüketiciye ulaştırılıyor. Paylaşımlı bu mutfaklar aynı anda tüm RCK markalarına hizmet verebiliyor. Giderler bölündüğü için yüzde 30’lara varan tasarruf sağlanırken, paket servise özel hazırlanan lezzetler ve sunumlarla tüketici memnuniyeti ön planda tutuluyor. RCK bünyesinde halen Nera Burger, Taco Baila, Kila Burger, Pıtı Mantı, Leyna Falafel, Mezepoly, Mochita Cakes, Köfte 33, Kanattown, Yanda Pilav, Gina Bowl, Fresh’n Zen Wrapetito, Tosyalı Pilavcı, Köfteci Basri ve Cennet Hanım Mantı Evi bulunuyordu. Yeni eklenen Meşhur Kavacık Dönercisi, Pizza Portas, Fırtına Büfe, Kronos Burger&Sandwiches, Mint Salad Shop, Cambaz Sokak Lezzetleri, Dide Pide, Tostica ve İnegölcü Latif Usta ile RCK’in aktif marka sayısı 25’e yükseldi. Müşteri memnuniyetini ve lezzeti odak noktasına alan RCK, dağıtımı kendi kuryeleriyle, enerjiyi motor çakmak gözünden alan ısıtıcılı çantalarıyla yapıyor. Teknolojiyi etkin kullanan şirket kendisine ait “gazla” yazılımı üzerinden rota optimizasyonu üzerine  çalışmalar yürütüyor,  lezzetlerini hızla tüketicilerle buluşturuyor. Öncelikli hedeflerinin yeni marka ve yeni mutfaklarla hızlı büyüme olduğunu belirten   Rafinera Cloud Kitchen CEO’su Didem Altınbaşak Tulgan, “Her markanın ortaya çıkışı bizim için uzun ve detaylı bir süreç. Arka tarafta ciddi bir arge ve planlama ekibimiz var.  Bu süreçte müşteri her zaman odak noktamızda yer alıyor. Zaten sistemimiz sayesinde müşteri memnuniyetini etkileyecek parametreleri merkezi olarak kontrol edebiliyor, servis kalitemizi kusursuzlaştırabiliyoruz. Maliyet avantajının yanı sıra kalite ve lezzetten de hiçbir zaman ödün vermiyoruz ” dedi. Rafinera Cloud Kitchen (RCK) hakkında Rafinera 15 yıldır karanlık mutfak olarak devam eden bir beslenme planı servisidir. Bu konudaki deneyimini food-tech ile birleştiren şirket, Aralık 2021 tarihinden itibaren Rafinera Cloud Kitchen ile hizmet vermeye başladı. Bulut Mutfak konseptinin Türkiye’de ve dünyadaki ilk örneklerinden biri olan RCK, halen bir ana mutfak, 3 uydu mutfak ve 25 marka ile hizmet veriyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.