Joom’daki Türk satıcıların satışları kasım ayında 6 kat arttı

Joom’daki Türk satıcıların satışları kasım ayında 6 kat arttı

Türk satıcıların satışları, 11.11 ve Efsane Cuma indirimleri sırasında Kasım 2021 satışlarına kıyasla 6 katlık bir artış gösterdi. Türkiye için yeni günlük brüt ticari hacim rekoru (GMV) kırıldı. Kasım ayında Türk...

Türk satıcıların satışları, 11.11 ve Efsane Cuma indirimleri sırasında Kasım 2021 satışlarına kıyasla 6 katlık bir artış gösterdi. Türkiye için yeni günlük brüt ticari hacim rekoru (GMV) kırıldı.

Kasım ayında Türk satıcılar Joom'da satış rekorları kırdı. Türk satıcıların satışları, Yalnızlar Günü (11/11) ve Efsane Cuma indirimleri sırasında Kasım 2021 satışlarına kıyasla 6 kat artarak platformda şimdiye kadar görülen en yüksek büyüme oranını gösterdi. 11 Kasım’da geçtiğimiz bahar mevsiminde düzenlenen “Türk Günleri” indiriminde kaydedilen rekor 2,2 katlık bir artış göstererek kırıldı.

Kasım ayındaki satışların yarısından fazlası Rusya'daki kullanıcılar tarafından yapıldı. Alışılmış olarak, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ülkelerindeki müşteriler Türk satıcıların ürünleri ile özellikle ilgileniyor ve Joom onlar için Türk ürün yelpazesini genişletmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya devam edecek. Türk ürünlerinin rakipsiz kalite-fiyat oranı şimdiden tüm dünyada milyonlarca müşteriyi fethetti. Türkiye böylece, müşterilerin indirim kuponu almak istedikleri bölgeye kendilerinin karar verebildiği promosyonun bir parçası olarak Joom kullanıcılarının en popüler tercihi haline geldi.

“Türk satıcılar olağanüstü bir performans gösteriyor.”

Kasım satışlarının bu yılki başarısı, geçen yıl 40 binin üzerinde olan indirimdeki Türk ürünlerinin bu yıl 130 bine çıkmasından da kaynaklandı. Ortalama indirim oranı da artış gösterdi. 2021'de yüzde 22 olan oran bu yıl yüzde 27,8’e kadar yükseldi. Son olarak, her zamankinden daha kapsamlı olan indirimli ürün seçimiyle kullanıcılar en yüksek puanlara, ayrıntılı incelemelere ve cazip indirimlere sahip en iyi ürünleri rahatlıkla bulabildi.

EMEA Bölgesi İş Geliştirme Başkanı Alexander Zaitsev, konu ile ilgili düşüncelerini paylaştı:

“Joom, Avrupa'da e-ticaret sektöründeki genel düşüşe rağmen büyümeye devam ediyor ve Türk satıcılar olağanüstü bir performans gösteriyor. Hızlı büyüme oranları ve satışlarda birkaç kat artış olması platforma yeni katılan ülkelerde gözlemlenebiliyor ancak Joom 2019'dan beri Türkiye'de faaliyet gösteriyor ve Türk satıcılar tüm rekorları kırmaya devam ediyor. Kasım ayı kesinlikle çok başarılı geçti ve 2023'ü daha da büyük bir beklentiyle bekliyoruz. Türk ürünlerinin büyük bir hızla yükseldiğini görüyoruz ve önümüzdeki yılda daha da yukarılara çıkabilmek için ne yapılması gerektiğini şimdi kesin bir şekilde anlıyoruz. Başarımızı sürdürmek için her şeyi yapacağız.”

Joom hakkında:

Joom Marketplace, tüketicilerin alışverişi kolay ve eğlenceli hale getirmelerine yardımcı olan ve dünyanın dört bir yanından yüksek kaliteli ürünlere erişim sağlayan küresel bir e-ticaret platformudur. 2016 yılında Riga, Letonya'da kurulan Joom Marketplace, uluslararası bir e-ticaret ve fintech şirketleri grubu olan Joom'un önde gelen iş kuruluşlarından biridir.

Joom hakkında daha fazla bilgi almak veya Joom’a katılmak için “merchant.joom.com” adresini ziyaret edebilirsiniz.

Joom, Joom Marketplace’in yanı sıra aşağıdaki iş kuruluşlarını da içermektedir. Almanya'da bir ilaç pazaryeri olan Onfy; Avrupa'da günlük finansal işlemler için bir fintech hizmeti olan Joompay; e-ihracat için lojistik, teknoloji ve altyapı hizmetleri sağlayan bir kuruluş olan Joom Logistics; sınır ötesi toptan ticaret platformu JoomPro.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.