Gayrimenkul sektöründe yeni yatırım modelleri 2022 yılına damgasını vurdu

Gayrimenkul sektöründe yeni yatırım modelleri 2022 yılına damgasını vurdu

Bu modeller arasında AVM yatırımları da yerini aldı. Son olarak View Yapı başkentin merkezinde inşa ettiği Metafor Ankara projesinde yer alan Metafor AVM’yi ortaklık modeliyle satışa sundu. Yeni nesil gayrimenkul yatırımı olarak...

Bu modeller arasında AVM yatırımları da yerini aldı. Son olarak View Yapı başkentin merkezinde inşa ettiği Metafor Ankara projesinde yer alan Metafor AVM’yi ortaklık modeliyle satışa sundu.

Yeni nesil gayrimenkul yatırımı olarak tanımlanan, Metafor AVM ortaklık sürecini değerlendiren Metafor Ankara Gayrimenkul A.Ş. Yön. Krl. Üyesi ve View Yapı CEO’su Ali İmran BOZDOĞAN özellikle küçük ve orta ölçekli yatırımcıların, beyaz yakalı çalışanların küçük bütçelerle değerli ve getirisi yüksek bir mülke ortak olmak istediklerini söyledi. Bozdoğan, “AVM’de pay sahibi alacak yatırımcılar, hisselerini satın aldıkları anda AVM’ye payları doğrultusunda ortak olacak ve AVM’nin kira geliri ile hisselerinin değer artışından çifte kazanç sağlayacak. Bireysel yatırımcılara küçük bütçelerle değerli bir gayrimenkule ortak olma imkânı sağlayan AVM ortaklık modeli yeni nesil ve güvenli bir yatırım aracı olarak ön plana çıkıyor.” dedi.

Ali İmran Bozdoğan – View Yapı CEO’su

AVM ortaklık modeli küçük ve orta ölçekli yatırımcı için düzenli bir kazancın kapılarını açıyor

Avm ortaklık modeliyle yoğun bir şekilde yatırımcı talebi gördüklerini belirten Bozdoğan bu sistemin mevcut ekonomik konjonktürde önemli bir ihtiyaca cevap verdiğine dikkat çekti. Bozdoğan, “Herkes mülk sahibi olmak ister. Fakat artan inşaat ve arsa maliyetleri dolayısıyla gelinen noktada özellikle ücretli çalışanların mülk sahibi olmaları çok kolay olmuyor. Sabit gelirle istenilen bir gayrimenkule sahip olma şansı giderek düşüyor. Uygulamakta olduğumuz ortaklık modeli küçük ve orta ölçekli yatırımcı için düzenli bir kazancın kapılarını da açıyor. AVM ortaklık modeli bir nevi imece usulü olup, yatırımcılara bu değerli pastadan bütçeleri doğrultusunda pay alabilme ve sonrasında düzenli gelir elde etme imkânı sunmaktadır. Bu sistemle yatırımcı varislerine bırakacağı sürdürülebilir bir kazancı garantilemiş oluyor. Daha önce Metafor ofis ve rezidanslarımızla müşterilerimize sektör ortalamasının çok üstünde gelirler kazandırdık. Şimdi de AVM ortaklık modelimizle yatırımcılarımıza çok daha fazlasını kazandırmaya devam edeceğiz.” dedi.

Metafor AVM

AVM ortaklık modeli avrupa’da da uygulanan güvenli ve kazançlı bir yatırım aracı

Avrupa’da sıklıkla uygulanan AVM ortaklık modeli yatırımcısına iki yönlü getiri sağlıyor. Birincisi alınan hissenin değer artışının sağladığı kâr, ikincisi de mağaza ve dükkanlardan elde edilecek kira geliri. Bu iki önemli getiri diğer yatırım araçlarına göre daha kazançlı ve güvenli bir yeni nesil yatırım sistemi olarak öne çıkıyor. AVM ortalık modeli küçük ve orta ölçekli yatırımcı için tek başına ulaşamayacağı fiyatlara sahip AVM mağazalarına bütçesi doğrultusunda ortak olma imkânı sağlıyor. Böylece her ölçekte yatırımcı AVM gibi getirisi yüksek bir gayrimenkulün kazanımlarından faydalanabiliyor.

Metafor AVM

AVM ortaklık modeli hızlı geri dönüşüm sağlamasıyla da tercih ediliyor!

AVM yatırımcıları için ortaklık payını dönüştürmek diğer gayrimenkul yatırım türlerine göre çok daha kolay. Ortaklar, hissesini devretmek istediğinde ihtiyaç duyduğu miktar kadarını nakite çevirebiliyor. Bu sistemde ortaklık payının tamamını küçük ihtiyaçlar için satmaya gerek kalmıyor.

Avm ortaklık modelinin yatırımcısına sunduğu bir diğer avantaj ise AVM’nin kira getirisinin yüksek olması. AVM ortakları kısa zamanda yüksek bir kâra ulaşabiliyor.

AVM ortakları hisselerinin getirisine ortakken, kiralama ve tadilat gibi süreçlerle ilgilenmeden gelir elde etme konforuna sahip oluyor. Bu nedenlerle AVM ortaklık modeli yeni nesil ve kazandıran bir yatırım olarak tercih ediliyor.

Metafor AVM

Metafor AVM mağaza karması ve kategori planlaması yapılarak profesyonel olarak yönetilecek

AVM mağaza karması ve kategori planlaması, AVM projesinin fiziksel özellikleri, bölgede yer alan rekabete göre perakende sektöründen gelebilecek taleplerin öngörülmesi, buna bağlı olarak mağaza metrekare ve adet çalışmalarının tamamlanması, AVM’deki mevcut mağaza adedi ve sektörel dağılıma göre potansiyel kiracıların belirlenmesi süreci olarak tanımlanıyor. Bu da yatırımcılarının istikrarlı ve sistemli çalışan bir AVM’de güvenli bir gelir elde etmesini sağlıyor. Bu sistemde kişisel gayrimenkul sahipliği olmadığı için planlama dışı kiralama yapılamıyor. Metafor Ankara Gayrimenkul A.Ş.  bu sürecin doğru ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesi için tüm kiralamaları tek elden yürütmek için kuruldu.

View yapı kazandıran projelere imza atmaya devam ediyor

View Yapı, Metafor Ankara projesindeki ofis ve rezidansları ile yatırımcılarına sağladığı yüksek gayrimenkul geri dönüş hızıyla “Yılın Kazandıran Gayrimenkul Projesi” seçilmiştir. View Yapı şimdi de stratejik iş alanları arasında konumlandırdığı gayrimenkul sektöründeki deneyim ve uzmanlığını AVM ortaklık modeli ile sürdürerek yatırımcılarına kazandırmayı hedeflemektedir. View Yapı “her işimizin temelinde güven var” ilkesiyle gayrimenkul sektöründe kazandıran ve farklılaşan projeleri hayata geçirmeye devam ediyor.

Metafor Ankara


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.