Futbolseverler, geçtiğimiz ay boyunca 32 dev futbol takımının 18 Aralık'ta gerçekleşen büyük finale kalmak için mücadele ettiği, finalde Fransa ile karşılaşan Arjantin’in nefeslerin tutulduğu maçta güçlü rakibini yenerek kupayı üçüncü kez kazandığı Katar 2022 FIFA Dünya Kupası'nda heyecan verici futbol maçlarının tadını çıkardı. FIFA ile iş birliği vesilesiyle vivo, gerçekleştirdiği kampanyalar ile insanları sınırlar ötesinde bir araya getirdi, dünyanın dört bir yanındaki futbolseverlerin FIFA Dünya Kupası Katar 2022’nin unutulmaz anlarını, mutluluk ve coşkuyu paylaşmalarını sağladı.
Futbolseverler dünya çapında #vivoGiveItAShot dedi
Dünyanın lider teknoloji şirketi vivo, turnuva boyunca futbolun coşkusunu paylaşmak, özel anları yakalayıp görüntülemek isteyen futbolseverlerin heyecan ve mutluluklarını sevdikleri ve dünya ile paylaşmalarını sağladı ve dünya çapında birliktelik duygusu aşıladı. #vivoGiveItAShot kampanyasının futbolseverleri #vivoGiveItaShot etiketini kullanarak Instagram hesaplarında vivo veya futbol unsurları içeren fotoğraflar veya videolar yayınlamaya teşvik eden ilk ayağında, en yaratıcı 10 katılımcı bir adet vivo telefon ve bir adet futbol topu kazanma şansını yakaladı. Kampanyanın 14 Kasım'da başlayan ve 31 Aralık'ta sona erecek olan ikinci ayağında da katılımcılar, özel vivo veya FIFA ürünleri kazanmak için TikTok'ta özel vivo filtreleri ve #vivoGiveItAShot etiketi ile kutlamaya değer anları paylaşmaya davet ediliyor. #vivoGiveItaShot ve #vAreHereToShare kampanyaları kapsamında ünlü sokak futbolcusu Jack Downer ile heyecan verici çevrimdışı TikTok sokak meydan okumaları ve sınır ötesi sohbetler için bir iş birliği de yapan vivo'nun, özel konukları FIFA Dünya Kupası Katar 2022'yi stadyumlarda canlı izlemeye davet eden bir de Taraftar Fotoğrafçı Programı bulunuyor. #vivoGiveItaShot kampanyası hakkında https://www.vivo.com/en/activity/fifatnc linkinden daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Birlikteliğin gücü ile unutulmaz bir festival
Futbol ve müzik tutkusunu bir araya getiren vivo, dünya çapındaki futbol hayranlarını FIFA Taraftar Festivali aracılığıyla da birbirine bağladı. Orta Doğu'nun tanınmış iki DJ'i DJ Khaled Mamdouh ve DJ Cosmicat, FIFA Dünya Kupası Katar 2022 sırasında dört farklı gün boyunca binlerce futbolsevere müzik ziyafeti yaşattı. Bayrak dansçılarının eşlik ettiği DJ'ler, klasik hit parçalar ve muhteşem remix’ler ile kalabalığı coşturdu, atmosferi bir üst seviyeye taşıdı.
Turnuvanın başarılı bir şekilde düzenlenmesinde önemli rol oynayan vivo, etkinlik sırasında ayrıca kendilerine sağladığı sektör lideri amiral gemisi akıllı telefonlarla FIFA Dünya Kupası Katar 2022 ekibinin en son teknolojilerle daha verimli çalışmalarına olanak tanıdı.
"Joy of humanity" (insanlığın neşesi) misyonuyla çalışan bir marka olarak vivo; sporun markalar ve kullanıcılar arasında duygusal bağlar kurabileceğine, spor etkinliklerine sponsor olmanın "Daha Yerel, Daha Küresel" stratejisi doğrultusunda markanın dünya genelindeki ayak izini güçlendirdiğine inanıyor. Vivo Kıdemli Başkan Yardımcısı ve CMO’su Spark Ni, "FIFA Dünya Kupası Katar 2022'nin Resmi Akıllı Telefonu olarak, bu tarihi spor etkinliğinin başarısında oynadığımız önemli rolden gurur duyuyoruz. FIFA ile iş birliğimiz, dünyanın dört bir yanındaki taraftarları birbirine bağlamaya yardımcı oluyor. Sosyal medya kanallarının gJcüyle sınırları ortadan kaldıran FIFA Dünya Kupası Katar 2022 kampanyaları, her ırktan ve cinsiyetten futbol taraftarları arasında büyük ilgi gördü. Stratejik spor pazarlamasının, vivo'nun önde gelen akıllı telefon teknoloji ve yeniliklerini dünya çapında daha geniş kitlelerle paylaşması için önemli bir kanal olabileceğine inanıyoruz." diyor.
vivo hakkında:
Akıllı cihaz ve hizmetleri odağına alarak güçlü tasarıma sahip ürünler üreten dünyanın lider teknoloji şirketi vivo, her zaman insanlarla dijital dünya arasında bir köprü kurmayı hedefliyor. Şirket, insanlara her geçen gün daha kullanışlı bir mobil ve dijital yaşam sunmak için yaratıcılığı ön plana alıyor. vivo, toplum için değer yaratma misyonunu; Çin felsefesinde doğru şeyleri yapma ve işleri doğru şekilde yapma tutumunu açıklayan bir kavram olan Benfen felsefesine dayandırıyor. Kullanıcı odaklılık, tasarım odaklı değer, sürekli öğrenme ve takım ruhu gibi temel değerleri sahiplenen şirket; daha sağlıklı, daha sürdürülebilir dünya standartlarında bir kuruluş olma vizyonuyla sürdürülebilir bir kalkınma stratejisi uyguluyor. Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Pekin, Hangzhou, Şanghay, Xi'an, Tokyo, San Diego ve Taipei’de, 10 Ar-Ge merkezi ile vivo; 5G, yapay zeka, endüstriyel tasarım, fotoğrafçılık gibi önemli konuların da aralarında bulunduğu alanlarda en ileri teknoloji kullanıcı teknolojilerinin geliştirilmesine odaklanıyor. Yıllık yaklaşık 200 milyon akıllı telefon üretim kapasitesine sahip akıllı bir üretim ağı bulunan vivo’nun ürünleri, şu an itibariyle 60’ın üzerinde ülke ve bölgede satışa sunuluyor ve dünya çapında 400 milyonun üzerinde kullanıcı tarafından sevilerek kullanılıyor. vivo hakkındaki son haberleri https://www.vivo.com/en/about-vivo/news adresinden takip edebilirsiniz.