Atlas Copco, Otomotiv Yan Sanayi temsilcileriyle Bursa’da buluştu

 Atlas Copco Endüstriyel Teknik, Bursa’da gerçekleştirdiği “Otomotiv Yan Sanayide Global Trendler” konulu toplantıda; endüstriye sunduğu yenilikler, dönüşümler ve tam otomasyon çözümleri anlatıldı. Toplantıya katılan...

 Atlas Copco Endüstriyel Teknik, Bursa’da gerçekleştirdiği “Otomotiv Yan Sanayide Global Trendler” konulu toplantıda; endüstriye sunduğu yenilikler, dönüşümler ve tam otomasyon çözümleri anlatıldı.

Toplantıya katılan otomotiv yan sanayinin önde gelen şirketlerinin temsilcileri, Atlas Copco Endüstriyel Teknik Otomotiv Bölümü’nün üretim süreçlerini destekleyen en yeni teknolojik çözümlerini deneyimleme fırsatı da buldu.

Atlas Copco Endüstriyel Teknik Otomotiv Bölümü Bölge Satış Müdürü Arın Yamak’ın açılışını yaptığı toplantıda ilk olarak Atlas Copco Global Otomotiv Bölümü Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mathieu Legars konuştu. 

Mathieu Legars, endüstriyi güçlendirmenin stratejik partnerleri güçlendirmekten geçtiğini belirterek, “Daha iyi bir yarın için; inovasyon, etkileşim ve taahhüt odaklı yaklaşımımız ile müşterilerimizi büyümeleri ve toplumu ileriye taşımaları için güçlendiriyoruz. Ar-Ge departmanımızda 600 mühendisimiz, dünya çapında 2 binden fazla servis mühendisimiz, servis ekibi uzmanlarımız ve operasyonel mükemmellik ekiplerimizle stratejik partnerlerimizin sektörde teknolojik dönüşümde çok daha önde olmasını sağlıyoruz. Atlas Copco olarak geliştirdiğimiz çözümlerimiz ve deneyimimizle otomotiv endüstrisinde gerçek anlamda sürdürülebilir bir fark yaratıyoruz. Yenilikçi otomotiv ekipmanları, sistemleri ve hizmetlerinden oluşan kapsamlı portföyümüz ile dijital dönüşümün öncülerinden olan Akıllı Fabrikaları destekliyoruz.” dedi. 

Mathieu Legars’tan sonra söz alan Atlas Copco Endüstriyel Teknik Otomasyon Bölümü Global İş Geliştirme Müdürü Benjamin Kitzinger, geliştirdikleri ölçülebilir otomasyon çözümleri ile müşterilerinin zorlukların üstesinden gelmelerini sağladıklarını ifade ederek, “Endüstri her geçen gün daha fazla değişiyor. Bu da otomasyon ve dijitalleşmenin, müşteri taleplerini yanıtlamanın en temel itici güçlerinden biri olmasına yol açıyor. Otomasyon süreçlerindeki makro-mikro trendler, sektördeki zorluk ve fırsatları da açık bir şekilde ortaya koyuyor. Müşterilerimiz ile yakın düzeyde çalışan, onların gerçek ihtiyaçlarını anlamaya odaklanmış bir marka olarak bu bilgiyi teknolojideki temel yetkinliğimiz ile birleştiriyor, kanıtlanmış ve entegrasyonu kolay çözümlerimizle stratejik partnerlerimizi desteklemeyi sürdürüyoruz.” şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri