Tatilsepeti, “Müşteri Deneyim Lideri” ödülüne layık görüldü
Misafirlerine sunduğu kusursuz deneyimle ön plana çıkan Turizm sektörünün deneyimli oyuncularından Tatilsepeti, Deneyim Liderleri 2022 araştırmasında “Turizm Acentesi Müşteri Deneyim Lideri” ödülüne layık görüldü. Türkiye’nin...
Misafirlerine sunduğu kusursuz deneyimle ön plana çıkan Turizm sektörünün deneyimli oyuncularından Tatilsepeti, Deneyim Liderleri 2022 araştırmasında “Turizm Acentesi Müşteri Deneyim Lideri” ödülüne layık görüldü.
Türkiye’nin önde gelen markalarının değerlendirildiği Müşteri Deneyimi Endeksi Araştırması ile sektörde ilk üç sıraya yerleşen markalar belirlendi. Turkcell Global Bilgi ve Fast Company iş birliği kapsamında iki yıl önce başlatılan araştırmada, dijital dönüşümü yakalayan markalar mercek altına alındı.
Akaryakıttan elektroniğe, zincir marketlerden otomotive kadar her sektörün değerlendirildiği araştırma kapsamında, müşteri memnuniyetine verdiği önemi misafirlerine sunduğu hizmetlere de yansıtan Tatilsepeti, turizm acenteleri arasında birinci seçildi.
“Misafir memnuniyeti, öncelikli konumuz”
Müşteri deneyimi konusunda bütünsel bir yaklaşıma sahip olduklarının altını çizen Tatil Sepeti Genel Müdürü Koray Küçükyılmaz, misafir memnuniyetinin her türlü hizmetten önemli olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam ediyor: “Tatil, “Nereye gitsek?” sorusuyla başlayan bir süreç. Biz Tatilsepeti ailesi olarak, bu süreçte misafirlerimizin yanında olduğumuzu ve onlara kendilerini iyi hissettirecek çözümler sunduğumuzu hissettirmeyi amaçlıyoruz. Biz, yalnızca online ya da çağrı merkezi üzerinden hizmet veren bir platformuz. Tüketiciyle birebir, fiziksel bir temas kuramıyoruz. Bu nedenle de, seyahatlerinin tüm aşamalarında misafirlerimize en iyi seçenekleri sunmak ve kusursuz bir hizmet vermek adına çalışıyoruz. Bu yaklaşımımızın da, bizi diğer rakiplerimizden ayırdığını düşünüyorum.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.