Erdem Tolon: "Aynı anda bir kişi 4 tane mecrayı tüketebiliyor"
Mobil Pazarlama Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Kantar Medya Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, tüketicilerin dikkatlerini ölçen araştırmaların ön plana çıkacağını söyledi. Modern pazarlamanın gelişmesini...
Mobil Pazarlama Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Kantar Medya Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, tüketicilerin dikkatlerini ölçen araştırmaların ön plana çıkacağını söyledi.
Modern pazarlamanın gelişmesini amaçlayan Mobile Marketing Association- Mobil Mecralar Araştırma ve Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), ana teması 'Future of Marketing: NEXT' olan bir etkinlik düzenledi.
Etkinliğe katılan Mobil Pazarlama Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Kantar Medya Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, açıklamalarda bulundu.
'Çok hızlı değişen bir dünyada yaşıyoruz' diyen Tolon, "Bugün genel olarak baktığımızda gelecekte ne olacağını?, Yakın gelecekte ne olacağına dair birçok ipucu elde ettik. Medya ne durumda, tüketici davranışları açısından ne durumda şeklinde özetliyorlar." dedi.
Mobil Pazarlama Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Kantar Medya Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, verinin öneminin kat ve kat arttığını dile getirdi.
"İşlenmiş veri önemli"
İşlenmiş verinin esas önemli olduğunu belirten Erdem Tolon, her verinin de işlenmediğini vurguladı. Tolon şöyle devam etti:
"Verinin önemi artarken, verinin işlenmesi, farklı kaynaklar ile birleştirilebilmesi, hızlı bir şekilde birleştirilebilmesi konuları ön plana çıkıyor. Bu bağlamda bakarsak biz araştırma şirketi olarak bunlara dikkat ediyoruz."
"Aynı anda bir kişi 4 tane mecrayı tüketebiliyor"
İnsanın teknoloji ile birlikte değiştiğine dikkati çeken Mobil Pazarlama Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Kantar Medya Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, "Değişmeyen tek etken insan. İnsan teknolojiyle birlikte değişiyor. Ama insanı anlayabilmek yine ön planda. İnsanı anlarken zaman olgusunun ön plana çıktığını göreceğiz. Aynı anda bir kişi 4 tane mecrayı tüketebiliyor. Bir kişi arabada radyo dinlerken telefonuna bakıyor, oradan bir WhatsApp Mobile'den reklam geliyor ona maruz kalıyor. O yüzden tüketicilerin dikkatlerini ölçen araştırmaların ön plana çıkabileceğine inanıyoruz." şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.