ŞOK Marketler, Piyale’nin 100’üncü yaşını kutluyor

ŞOK Marketler, Piyale’nin 100’üncü yaşını kutluyor

 ŞOK Marketler, Türkiye’yi makarna ile buluşturan ilk marka olan ve yıllar içinde sofraların vazgeçilmezi haline gelen Piyale’nin 100’üncü yılını kutluyor. ŞOK Marketler’in en büyük öz markalı ürün gruplarından olan...

 ŞOK Marketler, Türkiye’yi makarna ile buluşturan ilk marka olan ve yıllar içinde sofraların vazgeçilmezi haline gelen Piyale’nin 100’üncü yılını kutluyor.

ŞOK Marketler’in en büyük öz markalı ürün gruplarından olan ve tüm ŞOK mağazalarında satılan Piyale, bu sene 100’üncü yılını kutluyor. İzmir’de 1922 yılında Hasan Tahsin Bey tarafından kurulan fabrikasında Türkiye’nin ilk makarnasını üreten ve ilk makarna ihracatını gerçekleştiren Piyale, yıllar içinde ürün ailesine kattığı un, çorba, makarna sosu, toz tatlı gibi ürünlerle mutfakların önemli bir markası haline geldi. 100 yıllık mirasa sahip köklü marka eskiden olduğu gibi bugün de tüketicilerden büyük ilgi görüyor.  

Demirel: “Yeni nesle de Piyale’yi sevdirdik”

ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, Piyale’nin, öz markalı ürünler portföyü içinde çok önemli ve değerli bir yeri olduğunu belirterek şunları söyledi: ‘Türkiye'yi makarna ile tanıştıran marka’ olarak bilinen Piyale, kuruluşundan bugüne 100 yıldır sofralarımızın vazgeçilmezi ve mutfakların değişmeyen lezzeti oldu. Bir kuşak, ‘Piyale adı, ağız tadı’ reklam müziği cümlesiyle büyüdü. Bugün Piyale’nin 100 yıllık gururunu kutlarken, undan makarnaya, hazır çorbadan pasta yardımcı malzemeleri ve pudinge geniş ürün ailemizle yeni nesle de Piyale farkını yaşatmaktan mutluluk duyuyoruz. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda öz markalı ürünlerimizi geliştirmeye ve bu alana yatırım yapmaya devam edeceğiz.”

ŞOK Marketler Tic. A.Ş. Hakkında:

1995 yılında kurulan ŞOK Marketler Ticaret A.Ş., 2011 yılında 1.200 mağaza ile faaliyet gösterirken Eylül 2022 itibarıyla Türkiye’nin 81 ilinde 10.000 mağazası, yaklaşık 46 bin çalışanı, özgün iş modeli, modern perakendeciliğin gereklerine uygun dijital altyapısı, güçlü ve dinamik insan kaynağı ile müşterilerine hizmet vermektedir. 2016 itibarıyla mağaza konseptini tamamen yenileyen ŞOK Marketler, tüketicilerin temel ihtiyaçlarının tamamına yakınını, bilinen markalı ürünlerle ve uygun fiyatlarla, evlerinin yakınındaki mağazalarında müşterilerine sunmaktadır. Ayrıca, farklı nedenlerle ekonominin dışına çıkmak durumunda kalan Mis, Piyale, Mintax, Amigo, Evin gibi köklü ve bilinirliği yüksek, kaliteli ve uygun fiyatlı, tarihi geçmişi olan özgün markalarını ekonomiye kazandırarak Türkiye’nin bu değerli markalarını müşterilerine piyasanın tanınmış markalı ürünleriyle bir arada sunmaktadır. ŞOK Marketler, mağazalarına giren her bir müşterinin rahat, kaliteli ve hesaplı alışveriş deneyiminden memnun olarak ayrılmasını sağlamak vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. Mayıs 2018’de halka arz edilen Şirket’in hisseleri SOKM koduyla Borsa İstanbul’da işlem görmektedir.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.