Muratbey, Güvenilir Ürün Zirvesi’nde güvenli gıda ve inovasyona dikkat çekti
Muratbey; sağlıklı, ulaşılabilir ve güvenilir gıda için olası riskler ve çözüm önerilerine odaklanıyor. Bu kapsamda Güvenilir Ürün Platformu’nun düzenlediği Güvenilir Ürün Zirvesi’ne katılan Muratbey Gıda, Süt Ürünleri...
Muratbey; sağlıklı, ulaşılabilir ve güvenilir gıda için olası riskler ve çözüm önerilerine odaklanıyor. Bu kapsamda Güvenilir Ürün Platformu’nun düzenlediği Güvenilir Ürün Zirvesi’ne katılan Muratbey Gıda, Süt Ürünleri ve Çocuk Gıda kategorilerinde ödül aldı. Sponsorlar arasında Muratbey’in de yer aldığı zirvenin “Yerelden Globale Güvenilirlik Vizyonu” panelinde konuşan Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Muratbey olarak odak noktamız; halk sağlığını korumak ve bağışıklık güçlendirme odaklı inovasyon” dedi.
Güvenilir Ürün Platformu tarafından Tarım ve Orman Bakanlığı başta olmak üzere birçok kurumun desteği ile gerçekleştirilen Güvenilir Ürün Zirvesi ve Feed the Future Ödül Töreni Crowne Plaza Florya’da gerçekleştirildi. ‘’Geleceği Besle’’ mottosuyla düzenlenen Zirve’nin açılışını Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci yaptı. Muratbey Gıda İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, sponsorlar arasında Muratbey’in de yer aldığı zirvenin “Yerelden Globale Güvenilirlik Vizyonu” panelinde konuştu. Panelist olarak ödül alan Muratbey, zirve kapsamında düzenlenen Feed the Future Ödül Töreni’nde de Süt Ürünleri ve Çocuk Gıda kategorilerinde bağışıklığı destekleyen D vitaminli şekil şekil peyniri Misto ile iki ödül aldı. Törende 350 başvuru arasından alanında uzman 75 jüri üyesi tarafından iki aşamalı değerlendirme sonucunda belirlenen tüketici sağlığına katkı sağlayan 50 proje ödül almaya hak kazandı.
Muratbey sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sağlamayı hedefliyor
“Yerelden Globale Güvenilirlik Vizyonu” panelinde konuşan Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, yerel peynirlerimizi dünya çapında 5 kıtaya ihraç eden nadir markalardan olan Muratbey’in çalışmalarından söz etti. Uluğ, “Güvenli gıdaya erişim ve bağışıklığı güçlendirecek beslenme alışkanlıkları büyük önem kazandı. Biz de uzun süredir gerçekleştirdiğimiz inovasyon çalışmalarımızda bağışıklığı güçlendiren ürünlere ağırlık verdik. Sadece ülkemizde değil bütün dünyada sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Muratbey olarak odak noktamız; halk sağlığını korumak ve bağışıklık güçlendirme odaklı inovasyon. Muratbey Plus markasıyla sunduğumuz zenginleştirilmiş peynirlerimiz, yükselen sağlıklı yaşam küresel trendi doğrultusunda tüketici beklentilerini karşılayan sağlıklı, fonksiyonel ürün inovasyon projesidir. Global çapta rekabet gücünü arttıracaktır” dedi.
“Peynire Değer Katan Kadınlar” ile ülkemiz ve kadınlarımız kazanıyor
Gülnur Uluğ ayrıca, “Gıda ve alt kırılımında süt, sadece ülkemizin değil güvenilirlik ve sürdürülebilirlik boyutlarında tüm dünyanın en önemli gündem maddeleri içinde. Burada bilimsel tarım yöntemleri, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik esaslarıyla şekillendirilmiş sistemleri çözüm için en kritik unsurlar olarak görüyoruz. Eğitimli gençlerin sektöre ilgisini artırmak ve teknokentleri bu alana özendirmek önemli. Muratbey özelinde bakarsak, sektörün gelişimi için süt üreticilerine eğitimler veriyoruz. Süt sektöründe kadın süt üreticilerini desteklemek ve süt üretimindeki varlığını kuvvetlendirmek için “Peynire Değer Katan Kadınlar” projesini hayata geçirdik. Projenin kadınların yanı sıra topluma ve ülke ekonomisine de faydaları bulunuyor. İçeriği zengin, kaliteli sütler toplum sağlığına fayda sağlıyor, hammaddesi olduğu peynirin lezzetini artırıyor. Öte yandan kaliteli hammadde üretimde verimlilik ve enerji tasarrufu sağlıyor. Kazanan sektör, ülkemiz, doğa ve kadınlarımız oluyor” şeklinde konuştu.
Tüketicinin bilinçli olması merdiven altı üretimi de önleyecek
Sektörde dünya pazarları ile rekabet edebilecek ölçekte ve nitelikte üretim ve inovasyon sağlanması gerektiğine dikkat çeken Uluğ; “Biz peynirlerimizi ülkemizin en kaliteli sütleriyle üretiyoruz. Halkımız peynirlerini muhakkak, ambalajlı, hijyenik ve kaliteli ürünlerin ülke genelinde tüketiciyle buluşmasını sağlayan, soğuk zinciri koruyan alt yapıya sahip ulusal ve yerel zincir marketler ile geleneksel satış noktalarından almalılar. Tüketicinin bilinçli olması, seçimini sağlık ve hijyen kriterlerine göre yapması durumunda merdiven altı üretim ve güvenilir olmayan ürünlerin satışı da doğal olarak önlenecektir” diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.